NEOPUNKT z nagrodą Laur Klienta Odkrycie Roku 2021
Sieć partnerska NEOPUNKT otrzymała nagrodę Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2021. NEOPUNKT o wysoką pozycję w plebiscycie rywalizował z czterema największymi w Polsce dystrybutorami sprzętu RTV AGD. To wyróżnienie jest również sukcesem firmy NEONET, która zarządza marką.
2021-04-30, 12:44

NEOPUNKT jest siecią partnerską, zrzeszającą lokalnych przedsiębiorców z całej Polski, zajmujących się branżą RTV/AGD. Poza sprzedażą stacjonarną, NEOPUNKT działa również w kanale e-commerce. Obecnie sieć to ponad 130 punktów partnerskich, w których można robić zakupy stacjonarne, jak i odbierać zamówienia online.

W dobie pandemii NEOPUNKT udowodnił, że stawia na lokalną rozpoznawalność marki i zwiększanie zaufania klientów. Nagroda Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 jest docenieniem dotychczasowych działań na rzecz wysokiego standardu obsługi. NEOPUNKT został nagrodzony srebrnym godłem w ogólnopolskim plebiscycie.

- Ta nagroda świadczy o uznaniu wśród naszych klientów i jest dowodem na skuteczny model biznesowy. Jednak to również zobowiązanie do dalszej, wytężonej pracy nad budowaniem rozpoznawalności marki, szczególnie na rynku online – podkreśla Bartłomiej Szlęzak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Hurtowej NEOPUNKT.

Co sygnuje Certyfikat Odkrycie Roku?

Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o markach produktów nowych, innowacyjnych lub funkcjonujących na rynku niedługo, lecz zdobywających serca klientów. Zaliczają się do niej również firmy, które zaistniały skuteczną kampanią reklamową lub przeszły metamorfozę marketingową. O nominacji w tej kategorii może też decydować zainteresowanie marki nowościami i produktami, których popularność na rynku konsumentów rośnie.

Certyfikat Odkrycie Roku jest przyznawany przez Redakcyjną Komisję Weryfikacyjną. Oceniany jest charakter oferty danej marki, a także perspektywa odbioru przez rynek i dynamika wzrostu jej popularności. Co roku sondowanych jest około 300 kategorii, a z każdej z nich wybiera się trzech laureatów: złote, srebrne i brązowe godło.

Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta/Laur Klienta organizowany jest od 2004 roku. Celem konkursu jest docenienie najlepszych produktów na rynku. Według badań przeprowadzonych przez organizatorów, aż 26% Polaków przekonuje się do dokonania zakupu, widząc godło Laur Konsumenta/Laur Klienta. To pokazuje siłę opinii klientów i polecania konkretnych produktów.

NEOPUNKT z nagrodą Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 udowodnił, że liczy się na rynku produktów RTV/AGD i ma ambitne plany na dalszy rozwój sieci.

KONTAKT / AUTOR
Weronika Baka
Specjalistka ds. PR
NEONET S.A.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.