NEOPUNKT z nagrodą Laur Klienta Odkrycie Roku 2021
Sieć partnerska NEOPUNKT otrzymała nagrodę Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2021. NEOPUNKT o wysoką pozycję w plebiscycie rywalizował z czterema największymi w Polsce dystrybutorami sprzętu RTV AGD. To wyróżnienie jest również sukcesem firmy NEONET, która zarządza marką.
2021-04-30, 12:44

NEOPUNKT jest siecią partnerską, zrzeszającą lokalnych przedsiębiorców z całej Polski, zajmujących się branżą RTV/AGD. Poza sprzedażą stacjonarną, NEOPUNKT działa również w kanale e-commerce. Obecnie sieć to ponad 130 punktów partnerskich, w których można robić zakupy stacjonarne, jak i odbierać zamówienia online.

W dobie pandemii NEOPUNKT udowodnił, że stawia na lokalną rozpoznawalność marki i zwiększanie zaufania klientów. Nagroda Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 jest docenieniem dotychczasowych działań na rzecz wysokiego standardu obsługi. NEOPUNKT został nagrodzony srebrnym godłem w ogólnopolskim plebiscycie.

- Ta nagroda świadczy o uznaniu wśród naszych klientów i jest dowodem na skuteczny model biznesowy. Jednak to również zobowiązanie do dalszej, wytężonej pracy nad budowaniem rozpoznawalności marki, szczególnie na rynku online – podkreśla Bartłomiej Szlęzak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Hurtowej NEOPUNKT.

Co sygnuje Certyfikat Odkrycie Roku?

Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o markach produktów nowych, innowacyjnych lub funkcjonujących na rynku niedługo, lecz zdobywających serca klientów. Zaliczają się do niej również firmy, które zaistniały skuteczną kampanią reklamową lub przeszły metamorfozę marketingową. O nominacji w tej kategorii może też decydować zainteresowanie marki nowościami i produktami, których popularność na rynku konsumentów rośnie.

Certyfikat Odkrycie Roku jest przyznawany przez Redakcyjną Komisję Weryfikacyjną. Oceniany jest charakter oferty danej marki, a także perspektywa odbioru przez rynek i dynamika wzrostu jej popularności. Co roku sondowanych jest około 300 kategorii, a z każdej z nich wybiera się trzech laureatów: złote, srebrne i brązowe godło.

Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta/Laur Klienta organizowany jest od 2004 roku. Celem konkursu jest docenienie najlepszych produktów na rynku. Według badań przeprowadzonych przez organizatorów, aż 26% Polaków przekonuje się do dokonania zakupu, widząc godło Laur Konsumenta/Laur Klienta. To pokazuje siłę opinii klientów i polecania konkretnych produktów.

NEOPUNKT z nagrodą Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 udowodnił, że liczy się na rynku produktów RTV/AGD i ma ambitne plany na dalszy rozwój sieci.

KONTAKT / AUTOR
Weronika Baka
Specjalistka ds. PR
NEONET S.A.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy