Złote Godło QI i tytuł Najwyższa Jakość Quality International dla NEONET
Sieć sklepów NEONET została wyróżniona Złotym Godłem QI i tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2018 w kategorii usługi najwyższej jakości. Pozostali laureaci zostali wyłonieni w dwóch kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości oraz QI order - zarządzanie najwyższej jakości.
Nagrody i wyróżnienia
2018-10-30, 17:08
Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 powędrowały do rąk laureatów
15 marca 2018 roku, podczas odbywającej się w Business Centre Club w Warszawie gali została ogłoszona lista laureatów Polskiego Programu Jakości Obsługi Klientów. Spotkali się na niej przedstawiciele firm wyróżniających się najbardziej satysfakcjonującym poziomem usług.
Nagrody i wyróżnienia
2018-03-16, 15:42
NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018
NEONET już po raz siódmy został uhonorowany przez konsumentów nagrodą Polskiego Programu Jakości Obsługi. Otrzymanie przez markę Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 potwierdza ubiegłoroczne wyniki badań szwedzkiego instytutu Daymaker, który przyznał sieci pierwsze miejsce w branży RTV/AGD w Polsce.
Nagrody i wyróżnienia
2018-02-08, 17:18
NEONET otrzymał tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2017
NEONET, firma będąca jednym z liderów branży RTV/AGD, otrzymał tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2017 i tym samym dołączył do grona najlepszych pracodawców w Polsce. Listę laureatów ogłoszono już po raz XV. Co takie wyróżnienie oznacza dla firmy i jej pracowników?
Nagrody i wyróżnienia
2017-11-30, 15:22
Polska liderem jakości obsługi klienta, NEONET najlepszą polską firmą w branży RTV/AGD
Daymaker po raz kolejny ogłosił doroczne wyniki swojego raportu, w których badano zakupowe doświadczenia klientów najpopularniejszych i największych marek w 10 krajach Europy. W Polsce sprawdzono 655 sklepów z 131 sieci sprzedaży detalicznej. W raporcie Daymakerindex nasz kraj szczególnie wyróżnia na tle innych państw europejskich pod względem jakości obsługi Klienta. NEONET, wrocławska firma działające w sektorze sprzedaży detalicznej RTV i AGD, zajęła pierwsze miejsce w swojej kategorii.
Nagrody i wyróżnienia
2017-04-24, 13:00
Tajemniczy Klient: NEONET liderem jakości obsługi w sklepach RTV-AGD
Poznanie potrzeb klienta, zaangażowanie sprzedawcy, jego wiedza o produkcie – to najważniejsze obszary jakości obsługi mierzone przez Daymaker metodą Mystery Shopping (Tajemniczy Klient). W tegorocznym badaniu polskich sieci handlowych najlepszą jakość obsługi prezentują salony optyczne, sklepy z biżuterią i sklepy z branży RTV-AGD. Najwyższą ocenę w branży RTV-AGD uzyskał NEONET, osiągając indeks 91%.
Nagrody i wyróżnienia
2016-05-10, 11:39
NEONET z Gwiazdą Jakości Obsługi 2016
Polski Program Jakość Obsługi monitoruje 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. Na podstawie zebranych informacji co roku wyróżnia najlepiej oceniane firmy i sklepy szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi. W tym roku Grupa NEONET już po raz szósty w historii została wyróżniona tym prestiżowym tytułem.
Nagrody i wyróżnienia
2016-03-17, 14:05
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies