Gwiazda Jakości Obsługi 2019 dla NEONET
Gwiazda Jakości Obsługi trafiła w ręce NEONET już po raz ósmy. Jest to drugie tego typu wyróżnienie otrzymane przez firmę w tym roku. W obu przypadkach o sukcesie zadecydowały opinie klientów, ale Program Jakość Obsługi to nie tylko oceny wystawiane przez kupujących. W grę wchodzi również wynik szczegółowego audytu.
2019-03-11, 15:13

Niecały miesiąc temu NEONET znalazł się w rankingu Opineo wśród najlepszych sklepów w branży RTV/AGD. Na pozycję marki wpłynęły głosy klientów, którzy przez cały rok poddawali ocenie funkcjonowanie sklepu. Podobnie funkcjonuje program Jakoscobslugi.pl. Jednak  w jego przypadku badanie jest dodatkowo wspierane audytem CAWI przygotowywanym przez ekspertów SecretClient®. O nominacji do Gwiazdy Jakości Obsługi decydują opinie kupujących oraz ekspertyzy przeprowadzone przez tzw. tajemniczych klientów. Godło Programu jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce.

- Bardzo cieszymy się, że nasza marka po raz kolejny została wyróżniona. Początek roku jest dla nas bardzo udany. Fakt, że nasz sklep internetowy znalazł się w czołówce branży w rankingu Opineo, a następnie przyznano nam wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi głównie na podstawie badań przeprowadzanych w sklepach stacjonarnych, szczególnie nas cieszy.  Oznacza to, że realizowana przez nas strategia omnichannel przynosi owoce – komentuje Daiana Esenwa-Lendzion, Menadżer Działu PR & CSR NEONET.

Jak każdego roku, rozdanie nagród Gwiazd Jakości Obsługi nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 15 marca, w Światowy Dzień Konsumenta.  

KONTAKT / AUTOR
Daiana Esenwa-Lendzion
Menadżer Działu PR & CSR
NEONET S.A.
602681739
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy