NEONET z Gwiazdą Jakości Obsługi 2016
Polski Program Jakość Obsługi monitoruje 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. Na podstawie zebranych informacji co roku wyróżnia najlepiej oceniane firmy i sklepy szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi. W tym roku Grupa NEONET już po raz szósty w historii została wyróżniona tym prestiżowym tytułem.
2016-03-17, 14:05

Ogólnopolska sieć salonów sprzedaży i jeden z liderów rynku AGD, RTV, IT – Grupa NEONET – po raz szósty nagrodzona za jakość obsługi. Tegoroczne wyróżnienie jest nie tylko potwierdzeniem wysokich standardów usług w całej sieci, ale przede wszystkim – odzwierciedleniem satysfakcji klientów.

Polski Program Jakość Obsługi od lat bada standardy usług firm w całym kraju, nobilitując najlepsze z nich prestiżowym wyróżnieniem - Gwiazdą Jakości Obsługi. To nie kto inny jak właśnie konsumenci stale oceniają firmy. Wystawiając opinię, dzielą się z innymi klientami swoim doświadczeniem zakupowym. Rekomendują bądź odradzają usługi danej firmy, a ich oceny mają realny wpływ nie tylko na zmianę standardów obsługi w kraju, ale też na wybór przedsiębiorstw najbardziej przyjaznych konsumentom.

- Gwiazdorska jakość obsługi wyróżnia NEONET spośród konkurencji tym, że z uwagą słuchamy opinii klientów i liczymy się z ich zdaniem. Opinie bywają różne i nie zawsze są pozytywne, ale zarówno jedne jak i drugie pozwalają nam poprawiać standardy obsługi i jeszcze lepiej dbać o doświadczenie zakupowe klientów – podsumowuje Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, brand manager Grupy NEONET.

KONTAKT / AUTOR
Jędrzej Jendrośka
NEONET
696 402 272
696402272
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy