Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii NEONET
12 sierpnia br. sieć elektromarketów NEONET wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie NEONET podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.
2021-08-12, 08:07

Krzysztof Ibisz to kolejna gwiazda najnowszej kampanii NEONET – wcześniej w działania sieci zaangażowano Joannę Krupę i Michela Morana. Podobnie jak oni, słynny dziennikarz i prezenter   jest bohaterem humorystycznego spotu, który odwołuje się do myśli przewodniej platformy komunikacyjnej „Mówisz – masz” - podkreślającej najwyższą jakość obsługi w sklepach NEONET,  połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.  

- Bardzo spodobał mi się humor zawarty w reklamach NEONET, dlatego chętnie zdecydowałem się na udział w tej kampanii. W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika, potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważne – mówi Krzysztof Ibisz. 

Wizerunek ambasadora pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, a także w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski. 

- W NEONET zawsze skupiamy się na Kliencie i jego potrzebach, co oddaje nasze hasło „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Trzeci już spot w ramach naszej aktualnej kampanii stanowi twórcze rozwinięcie tej idei. Cieszy nas, że Krzysztof Ibisz zdecydował się zostać jednym z ambasadorów naszej sieci. Dzięki jego wizerunkowi osoby aktywnej i wymagającej szybkich, sprawdzonych rozwiązań, pokazujemy, że dzięki naszej obsłudze każdy Klient szybko znajdzie sprzęt najlepiej dopasowany do swoich potrzeb – podkreśla  Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET. 

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Za współpracę z gwiazdą, Krzysztofem Ibiszem, odpowiada agencja STAR MANAGER. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, czy materiały POS. 

Główny spot kampanii jest dostępny na profilu NEONET w serwisie YouTube. 

NEONET to wiodąca polska sieć sprzedaży detalicznej, prowadząca niemal trzysta stacjonarnych sklepów w całej Polsce. Sieć prowadzi także obsługujący miliony użytkowników miesięcznie sklep online – neonet.pl.  

KONTAKT / AUTOR
Weronika Baka
Specjalistka ds. PR
NEONET S.A.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.