Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy już niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce - neonet.pl i neo24.pl. Otwarcie sklepu w Chorzowie jest kolejnym krokiem rozwoju sieci, która w swoich działaniach skupia się na dotarciu do mieszkańców miast poniżej 200 tys. oraz zapewnieniu im najlepszej oferty z elektroniką użytkową.
Pierwszy salon NEONET w Chorzowie
Do tej pory mieszkańcy Chorzowa nie posiadali własnego sklepu NEONET. Najbliższe salony znajdowały się w Bytomiu, Rudzie Śląskiej i Siemianowicach Śląskich. Od 24 listopada do zakupowej mapy województwa śląskiego dołączy elektromarket w Chorzowie. Punkt został zlokalizowany w nowo wybudowanym Vendo Parku Hajduki przy ulicy Szpitalnej. W obiekcie oprócz salonu NEONET, klienci znajdą też takie marki jak: Action, Kik, Rossmann, Dealz, Kakadu, Pepco, a także markety spożywcze: Biedronkę i Lidl.
- Do tej pory najbliższe punkty NEONET znajdowały się w sąsiednich miejscowościach, dlatego otwarcie tego punktu będzie dużym ułatwieniem dla mieszkańców Chorzowa. Nowy salon dostosowaliśmy do najnowszych standardów sieci, tak aby nasi Klienci znaleźli w nim wszystko, czego potrzebują. Sklep NEONET w Chorzowie będzie miał ponad 550 m² oraz bogatą ekspozycję produktów – komentuje Marek Paszek, Regionalny Kierownik Sprzedaży w NEONET.
Park handlowy, w którym mieści się nowy salon NEONET cechuje się dobrą lokalizacją, która umożliwi klientom szybki i łatwy dojazd. W pobliżu Vendo Parku Hajduki znajduje się autostrada A4, a także przystanek autobusowy i tramwajowy oraz dworzec PKP Chorzów Batory w odległości 500 m. Na zmotoryzowanych klientów obiektu czeka ponad 200 miejsc parkingowych. Dla kupujących, chcących skorzystać z usług NEONET w Chorzowie, sklep będzie otwarty codziennie w godzinach 9-21.
Atrakcje dla klientów NEONET
NEONET w dniu otwarcia punktu w Chorzowie, przygotował dla odwiedzających specjalną ofertę. Na pierwszych 50 klientów, którzy 24 listopada zdecydują się na zakupy, czekają kupony na kwotę 100 zł, na kolejnych 50 – bony o wartości 50 zł. Natomiast dla osób biorących udział w ankiecie, firma przygotowała zestawy z ekologicznymi upominkami. W paczce znajdą się m.in. bambusowe kubki czy zaślepki na kamerę w laptopie wykonane z pszenicy. Dodatkowo klienci będą mogli porozmawiać z profesjonalnym baristą, który w dniu otwarcia przygotuje dla nich świeżo parzoną kawę Lavazza i odpowie na zadane pytania.
Co więcej, Vendo Park z okazji oficjalnego otwarcia przygotował dla odwiedzających występ Michała Szczygła, finalisty 8 edycji programu „The Voice of Poland”, znanego z takich utworów jak „Nic tu po mnie” i „Więcej”.
Podczas otwarcia sklepu obowiązywać będą aktualne obostrzenia związane z pandemią COVID-19. Klienci są zobowiązani do noszenia maseczek oraz dezynfekcji rąk. NEONET apeluje o zachowanie bezpiecznego dystansu 1,5 metra między kupującymi, respektowania zasady dystansu społecznego oraz zachęca do wyboru płatności bezgotówkowych.