Dynamiczny rozwój sieci NEONET – 30 nowych sklepów w 2017 roku, a w planach kolejne otwarcia
Miniony rok był dla NEONET, jednego z liderów branży RTV/AGD w Polsce, okresem wytężonej pracy w dziedzinie rozwoju sieci sprzedaży detalicznej. Wysiłki przyniosły efekty – marka otworzyła lub zrelokowała w sumie 30 nowych sklepów, a 30 kolejnych zmodernizowała. – To dopiero początek – zapowiada Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET.
2018-01-05, 10:13

Dzięki ostatnim inwestycjom NEONET jest obecny w blisko 300 lokalizacjach w całej Polsce, głównie w miastach o liczbie mieszkańców nieprzekraczającej 200 tysięcy. Jednak 2017 rok był ważny dla marki nie tylko ze względu na otwarcia nowych punktów sprzedaży.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy lub zrelokowaliśmy 30 sklepów, ale przede wszystkim rozpoczęliśmy zakrojony na szeroką skalę proces rewitalizacji naszych salonów - mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. – W ramach modernizacji dostosowujemy dostępne powierzchnie do najnowszych standardów poprzez wprowadzanie autorskich rozwiązań ekspozycyjnych, usprawnienie systemów bezpieczeństwa i inwestycje w infrastrukturę, czyli na przykład wymianę oświetlenia na LEDowe. Do tej pory poddaliśmy takim zabiegom ponad 30 sklepów, a planujemy już kolejne wdrożenia  - dodaje.

Podążanie za trendami przynosi efekty – po pierwsze w postaci pozytywnych opinii ze strony klientów, po drugie w postaci wzrostu mierzalnych wskaźników operacyjnych. Relokacje, rewitalizacje i otwarcia to jednak jeszcze nie wszystko. Na nadchodzące miesiące NEONET szykuje kilka niespodzianek.

- W 2018 roku planujemy też parę dodatkowych zmian w przestrzeni naszych sklepów, ale na razie nie mogę podawać szczegółów. Na pewno zaskoczymy rynek kilkoma ciekawymi realizacjami w tym roku - podsumowuje Bartosz Piotrowski.

KONTAKT / AUTOR
Jędrzej Jendrośka
NEONET
696 402 272
696402272
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy