Konkurs na 15-lecie NEONET
Od 25 października sieć sklepów NEONET świętuje swoje piętnaste urodziny. Z tej okazji marka organizuje konkurs z licznymi nagrodami dla klientów. W jubileuszowej zabawie można wygrać dwie wycieczki o wartości 15 000 zł każda oraz setki bonów na zakupy.
2018-10-25, 16:42

Aby wziąć udział w konkursie należy w sklepie stacjonarnym lub internetowym NEONET dokonać zakupów za minimum 15 zł i zarejestrować paragon lub fakturę na dedykowanej podstronie www.neonet.pl/konkurs-urodzinowy.html w okresie od 25 października do 21 listopada. W ramach zadania konkursowego Klienci zostali poproszeni o wystawienie oceny oraz opinii na temat zakupionego produktu lub produktów widocznych na zarejestrowanym paragonie.

Przyznając nagrody główne w postaci wycieczek, komisja będzie skupiać się na wartości merytorycznej przedstawionej opinii, jej kreatywności oraz estetyce. Dodatkowo w ramach konkursu każdy uczestnik, który weźmie udział w zabawie, a jego zgłoszenie otrzyma w systemie numer 50 i jego wielokrotność – otrzyma bon na zakupy w NEONET.  Konkurs to jedynie jeden z elementów kampanii urodzinowej marki – w czasie jej trwania Klienci mogą liczyć na bardzo atrakcyjne promocje i rabaty.

Konkurs organizujemy, aby podziękować naszym klientom za wspólne 15 lat. W puli nagród znajdują się dwie wycieczki o wartości 15 000 zł każda oraz 500 bonów zakupowych o wartości 20 zł do wykorzystania w naszych sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym – mówi Daiana Esenwa-Lendzion, Menadżer Działu PR & CSR w NEONET.

Sieć sklepów NEONET istnieje na polskim rynku od 2003 roku. W tym czasie marka ugruntowała swoją pozycję lidera rynku RTV i AGD w Polsce. Obecnie skupia blisko 260 salonów sprzedaży w całym kraju, oferując markowe produkty w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym.

Pełny regulamin konkursu i wszelkie informacje na jego temat dostępne są na stronie www.neonet.pl/konkurs-urodzinowy.html

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.