Gwiazda Jakości Obsługi 2019 dla NEONET
Gwiazda Jakości Obsługi trafiła w ręce NEONET już po raz ósmy. Jest to drugie tego typu wyróżnienie otrzymane przez firmę w tym roku. W obu przypadkach o sukcesie zadecydowały opinie klientów, ale Program Jakość Obsługi to nie tylko oceny wystawiane przez kupujących. W grę wchodzi również wynik szczegółowego audytu.
2019-03-11, 15:13

Niecały miesiąc temu NEONET znalazł się w rankingu Opineo wśród najlepszych sklepów w branży RTV/AGD. Na pozycję marki wpłynęły głosy klientów, którzy przez cały rok poddawali ocenie funkcjonowanie sklepu. Podobnie funkcjonuje program Jakoscobslugi.pl. Jednak  w jego przypadku badanie jest dodatkowo wspierane audytem CAWI przygotowywanym przez ekspertów SecretClient®. O nominacji do Gwiazdy Jakości Obsługi decydują opinie kupujących oraz ekspertyzy przeprowadzone przez tzw. tajemniczych klientów. Godło Programu jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce.

- Bardzo cieszymy się, że nasza marka po raz kolejny została wyróżniona. Początek roku jest dla nas bardzo udany. Fakt, że nasz sklep internetowy znalazł się w czołówce branży w rankingu Opineo, a następnie przyznano nam wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi głównie na podstawie badań przeprowadzanych w sklepach stacjonarnych, szczególnie nas cieszy.  Oznacza to, że realizowana przez nas strategia omnichannel przynosi owoce – komentuje Daiana Esenwa-Lendzion, Menadżer Działu PR & CSR NEONET.

Jak każdego roku, rozdanie nagród Gwiazd Jakości Obsługi nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 15 marca, w Światowy Dzień Konsumenta.  

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.