Joanna Krupa gwiazdą kampanii NEONET
Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.
2021-05-20, 06:49

NEONET to jedna z wiodących i dynamicznie rozwijających się sieci elektromarketów w Polsce. Poza niemal trzystoma sklepami stacjonarnymi, prowadzi również prężnie działający sklep internetowy neonet.pl, obsługujący miliony użytkowników miesięcznie.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach NEONET, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, dostępnym w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym sprawia, że proces wyboru sprzętu staje się dla kupujących znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy. Działania kampanijne to kolejny etap tworzenia przez NEONET dla Klientów wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej w segmencie elektroniki domowej.

- Zdecydowałam się na udział w kampanii marki NEONET, bo łączy nas dystans do siebie i empatia wobec innych. Spodobało mi się, że choć reklamy są zabawne, to jednocześnie dalekie od krzykliwości, takie po ludzku ciepłe. Podoba mi się to świeże podejście NEONETU – żeby na pierwszym planie był człowiek i jego potrzeby, a technologia im służyła, nie na odwrót. Wróżę więc tej marce dalsze sukcesy – mówi Joanna Krupa.

Wizerunek ambasadorki pojawi się nie tylko w reklamach TV i online, ale m.in. w niemal trzystu sklepach NEONET na terenie całej Polski.

- W centrum uwagi marki NEONET zawsze był Klient. To nastawienie oddaje nasza główna platforma komunikacyjna „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”, a nowa kampania twórczo ją rozwija. Cieszymy się z udziału pani Joanny Krupy, której energetyczny wizerunek pasuje do charakteru naszej marki. Jednocześnie jej oryginalny sposób komunikacji świetnie pokazuje, że w naszych sklepach każdy Klient spotka się z profesjonalną obsługą, co pozwoli mu wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do jego potrzeb – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy NEONET.

Kampania rozpoczęła się 20 maja br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VOD, różnorodne nośniki online, POS, etc.

Główny spot kampanii na profilu YT NEONET: https://www.youtube.com/watch?v=09EbwKn37y4

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.