Będący jedną z największych w Polsce sieci sprzedaży elektroniki domowej NEONET, konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju poprzez dwie platformy sprzedażowe – neonet.pl i neo24.pl, a także otwierając kolejne salony w nowych lokalizacjach. Wybierając miejscowości, firma w głównej mierze skupia się na dotarciu ze swoją ofertą do mieszkańców miast o wielkości poniżej 200 tys. Od 28 października klienci sieci będą mogli skorzystać z jej oferty w dwóch nowych sklepach, w Bielanach Wrocławskich oraz Lubrzy.
Nowy, większy sklep NEONET w Bielanach Wrocławskich
NEONET w swoich działaniach związanych z rozbudową sieci handlowej, stawia na sprawdzone rozwiązania, które podnoszą jakość i komfort zakupów klientów. Nowy salon w Bielanach Wrocławskich spełnia te założenia, będąc pierwszym ze sklepów sieci z największą przestrzenią przeznaczoną na ekspozycję produktów. Podwrocławski NEONET zachował swoją dotychczasową lokalizację w Alei Bielany, ale został powiększony o sąsiadujący lokal, dzięki czemu po przebudowie posiada prawie 600 m² powierzchni sprzedażowej.
- Rozbudowa sklepu w Bielanach Wrocławskich to dla naszej sieci ważny krok. Lokal NEONET w centrum handlowym Aleja Bielany znajduje się w otoczeniu innych popularnych sklepów oraz punktów usługowych. Tym samym nasi Klienci zyskują możliwość zakupu elektroniki użytkowej w wygodny sposób, w chętnie odwiedzanym przez siebie miejscu. Dzięki zwiększeniu przestrzeni przeznaczonej na ekspozycję towarów, możemy zapewnić im jeszcze bogatszy wybór. W związku ze zmianą powierzchni lokalu, zwiększyliśmy również liczbę doradców, którzy teraz jeszcze lepiej mogą zaopiekować się kupującymi – podkreśla Adrian Kopij, Regionalny Kierownik Sprzedaży w NEONET.
Oferta specjalna dla klientów
Z okazji otwarcia sklepu w Bielanach Wrocławskich pierwszych 100 klientów, którzy odwiedzą nowy salon, będzie mogło wziąć udział z akcji „Wyścig o kasę” i za dokonane zakupy, odebrać bony o wartości 100 zł oraz 50 zł. Na kupujących, którzy wezmą udział w ankiecie, czekają z kolei paczki z ekologicznymi gadżetami od NEONET. Wśród upominków znajdą się m.in. bambusowe kubki czy zaślepki na kamerę w laptopie wykonane z pszenicy. Dodatkowo sieć przygotowała dwudniowe spotkanie z baristą, w ramach którego klienci odwiedzający nowy sklep, będą mogli odkryć smak RL9 COFFEE oraz dowiedzieć się więcej o marce sygnowanej nazwiskiem Roberta Lewandowskiego.
NEONET z nową lokalizacją w Premium Parku w Lubrzy k. Prudnika
Dotychczasowy sklep NEONET w Prudniku od dziś ma nową lokalizację i mieści się w świeżo otwartym Premium Parku w sąsiedniej Lubrzy. Jest to obecnie największe centrum handlowe w powiecie prudnickim i jeden z większych obiektów tego typu, także w przygranicznych powiatach. Nowy salon, dzięki swojemu umiejscowieniu na terenie parku, pozwoli klientom na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy.
- Przeniesienie lokalu z Prudnika do parku handlowego w Lubrzy, jest dużym krokiem w stronę wygody Klientów. Poprzedni sklep posiadał wąski asortyment, małą powierzchnię handlową i nie był rewitalizowany od lat. Punkt otwarty w nowej lokalizacji posiada natomiast prawie 500 m² powierzchni sklepowej, dostosowanej do najnowszych standardów NEONET, a na jego terenie Klienci znajdą bogatą ofertę elektroniki domowej – komentuje Dawid Staś, Regionalny Kierownik Sprzedaży w NEONET.
NEONET w Lubrzy jest aktualnie największym i najnowocześniejszym sklepem sieci w okolicy. W jego sąsiedztwie znajdują się takie marki jak 4F, CCC, Rossmann, Pepco, Smyk, czy punkty usługowe: kantor, sklep zoologiczny i restauracje. Lokalizacja nowego salonu zapewnia także łatwy dojazd dla zmotoryzowanych klientów sieci. Premium Park znajduje się przy drodze wojewódzkiej, łączącej wszystkie pobliskie miejscowości oraz w pobliżu autostrady A1. Na gości obiektu czeka prawie 500 miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe. W pobliżu znajdują się także przystanki komunikacji miejskiej. NEONET w Lubrzy otwarty będzie w godzinach 9-20 od poniedziałku do soboty, a w niedziele handlowe pomiędzy 10-19.
Atrakcje dla kupujących
Na pierwszych 80 osób, które zrobią zakupy w dniu otwarcia, czekają bony o wartości 100 zł (50 klientów) i 50 zł (30 klientów). Dodatkowo za podzielenie się swoją opinią w ramach ankiety, klienci NEONET otrzymają paczki z ekologicznymi gadżetami. Każdy, kto odwiedzi sklep w dniach 28 i 29 października, będzie mógł również skosztować świeżo zaparzonej przez baristę kawy – RL9 COFFEE, sygnowanej przez Roberta Lewandowskiego.
Podczas otwarć obu sklepów obowiązywać będą aktualne obostrzenia związane z pandemią COVID-19. Klienci są zobowiązani do noszenia maseczek oraz dezynfekcji rąk. NEONET apeluje o zachowanie bezpiecznego dystansu 1,5 metra między kupującymi, respektowania zasady dystansu społecznego oraz zachęca do wyboru płatności bezgotówkowych.