OŚWIADCZENIE
Oświadczenie Zarządu Spółki NEONET S.A. w sprawie trwającego procesu restrukturyzacyjnego i redukcji etatów obejmujących centralę firmy.
2023-12-27, 18:19

Zarząd Spółki NEONET S.A. w restrukturyzacji informuje, że zgodnie z postanowieniem Sądu Rejonowego we Wrocławiu z dnia 1 grudnia 2023 r. Spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie Spółce stabilizacji na przyszłość.

W związku z powyższym wdrażane są niezbędne i uzasadnione rozwiązania przy pełnej trosce o zachowanie gwarancji obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych dla Klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego neonet.pl.

Zarząd Spółki informuje dodatkowo o rozpoczęciu procesu redukcji etatów obejmujących centralę firmy. W trosce o pracowników, osoby otrzymujące informację o zakończeniu współpracy zostaną wyposażone w kluczowe narzędzia wspierające w tym czasie:

  • Pracownicy mają zagwarantowane odprawy, których wysokość będzie uzależniona od stażu pracy.
  • Wobec pracowników zachowany zostanie okres wypowiedzenia przewidziany przepisami prawa oraz zapisami w umowie.
  • Spółka udzieli pracownikom wsparcia w odnalezieniu się na rynku pracy w ramach specjalnie przygotowanego programu outplacement’owego. Zapewnimy pomoc w przygotowaniu CV i symulacji przyszłych rozmów rekrutacyjnych oraz przygotujemy listy referencyjne. Dodatkowo dział HR NEONET poleci wytypowanych pracowników firmom rekrutacyjnym, aby jak najszybciej włączyć te osoby w rynek pracy w branży retail.
  • Przygotowywany jest także dodatkowy pakiet wsparcia w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.

Część pracowników otrzyma także możliwość kontynuowania pracy w strukturach GK NEONET..

Dodatkowo w ramach podejmowanych działań realizowana jest likwidacja wybranych sklepów stacjonarnych w sieci NEONET. Taki proces już się rozpoczął i część sklepów została lub w najbliższych miesiącach zostanie zamknięta. Wszyscy pracownicy zamykanych sklepów stacjonarnych również objęci są programem wspierającym obejmującym m.in. gwarancję odprawy oraz program outplacement’owy.

Choć nie unikniemy redukcji etatów i likwidacji wybranych sklepów w procesie restrukturyzacji, to nadal NEONET pozostanie jedną z największych firm w branży retail na rynku AGD/RTV/GSM/IT w Polsce.

Sytuacja dla Klientów pozostaje bez zmian

Proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe procesy zakupowe Klientów sieci NEONET, nabywających produkty w sklepach stacjonarnych oraz za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku, jeżeli Klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez Klienta formy:

  • Możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie NEONET.
  • Możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36
  • Możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl
  • Za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl
  • Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.

Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to NEONET zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od Klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.

Sytuacja kadrowa w Spółce NEONET S.A.

Spółka NEONET S.A. zatrudnia w centrali 377 pracowników w pięciu grupach zawodowych. Wszystkie grupy zostały uwzględnione w planach redukcji etatów, a łączna liczba pracowników objętych programem grupowych zwolnień sięgnie 80-100 osób.

KONTAKT / AUTOR
Anna Walicka
Dyrektorka Pionu Marketingu
NEONET S.A.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.