Salon NEONET w Świnoujściu znajduje się w samym centrum miasta – w Galerii Corso, pomiędzy ulicami: Dąbrowskiego, Piastowską i Konstytucji 3-go Maja. Oferuje ponad 4 tysiące markowych produktów: zaczynając od pralek, lodówek, telewizorów, na smartwatchach, tabletach, laptopach i konsolach kończąc - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Teraz, z myślą o jeszcze lepszej jakości obsługi klienta, postanowiono zwiększyć zatrudnienie.
Ale nie tylko świetna lokalizacja, bogaty asortyment czy nowoczesna ekspozycja sklepu mogą przyciągać nowych pracowników.
- Praca w NEONET daje unikalną szansę połączenia rozwoju zawodowego z osobistym – mówi Błażej Borucki, regionalny kierownik sprzedaży w NEONET i dodaje: - Z jednej strony umożliwia dostęp do najnowocześniejszych technologii, profesjonalnych szkoleń i metod zarządzania oraz organizacji pracy. Z drugiej zaś pozwala być częścią załogi, którą łączy zaangażowanie w dążenie do realizacji stawianych zadań oraz jedność zarówno w pracy jak i poza nią.
To właśnie wysiłki pojedynczych sprzedawców w sklepach detalicznych przyczyniają się do tego, że marka NEONET zdobywa regularnie nagrody i wyróżnienia za najlepszą obsługę: sześć razy z rzędu Gwiazda Jakości Obsługi, pierwsze miejsce w rankingu Daymakerindex w branży RTV-AGD w Polsce.
Kandydaci ubiegający się o pracę na stanowisku doradcy klienta powinni spełniać określone warunki: mieć minimum średnie wykształcenie i roczne doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, posiadać łatwość nawiązywania kontaktów, odznaczać się samodzielnością, odpowiedzialnością i uczciwością w pracy.
W zamian za to, mogą liczyć na profesjonalnie przygotowany program adaptacji, liczne szkolenia prowadzone przez trenerów NEONET, benefity pozapłacowe, takie jak LuxMed, Multisport, ubezpieczenie.
Osoby zainteresowane pracą w Świnoujściu mogą przesyłać dokumenty aplikacyjne na adres mailowy rekrutacja@neonet.pl.