Salony NEONET we Wrześni i Szczecinku zmieniają adresy
Ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT konsekwentnie umacnia swą pozycję w miejscowościach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. W tym celu modernizuje salony i przenosi je w atrakcyjniejsze miejsca. 8 września uroczyście otwiera swoje sklepy we Wrześni i Szczecinku w zupełnie nowych lokalizacjach.
2016-09-07, 10:16

NEONET w Szczecinku znany jest mieszkańcom od kilkunastu lat. 8 września przenosi się w nowe miejsce – do Centrum Handlowego Aria. Zalety nowego salonu to: dużo miejsc parkingowych, sąsiedztwo sklepów dyskontowych, lepsze możliwości ekspozycji towaru i przede wszystkim większa powierzchnia samego sklepu.

- Nowy salon będzie się znajdował w centrum handlowym Aria, przy ulicy Bohaterów Warszawy 31-35. To zaledwie 100 metrów od poprzedniej lokalizacji, jednak zapewniam, że klienci bardzo szybko odczują różnicę na plus – mówi Zbigniew Ostrowski, regionalny kierownik sprzedaży w NEONET. – Będziemy mieć do dyspozycji 400 metrów kwadratowych powierzchni, na której wyeksponujemy tysiące markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Co ciekawe, oprócz standardowej ekspozycji pralek i lodówek zapewnimy też strefę Prestige, czyli wyższej klasy produkty do zabudowy. Poza tym wprowadzimy otwartą ekspozycję produktów IT i GSM, czyli laptopy, komputery, smartfony, tablety – dodaje.

Z kolei NEONET we Wrześni, po ponad dziesięciu latach obecności na ulicy Sądowej, przenosi się na ulicę Kościuszki 14a. W pobliżu znajdują takie sklepy jak Intermarché, Bricomarché, Lidl czy również Targowisko Miejskie. Największe zalety nowej lokalizacji to przede wszystkim bardzo duży parking oraz dogodny dojazd.

- Zmieniamy siedzibę dla klientów, ponieważ chcemy im zapewnić jeszcze lepszą obsługę i jeszcze wyższą jakość oferowanych usług. W starej lokalizacji trudno było pokazać towar na ekspozycji otwartej, dostępnej dla klienta. W nowym miejscu każdy produkt będzie wyeksponowany zgodnie ze standardami aktualnie obowiązującymi w naszej sieci, a klienci będą mieli do dyspozycji wszystkie towary z oferty NEONET. Począwszy od dużego AGD, jak pralki, lodówki, zmywarki, kuchenki czy drobnego AGD (suszarki do włosów, lokówki, maszynki), po sprzęty RTV (telewizory, soundbary, sprzęt audio), IT (komputery, laptopy, drukarki, tablety), smartfony, aparaty fotograficzne i nawigację – wyjaśnia Bogusław Michalski, regionalny kierownik sprzedaży w NEONET.

Z okazji Wielkiego Otwarcia w obu sklepach na klientów czekają liczne atrakcje i niespodzianki. Pierwszych 60 osób otrzyma bony na zakupy o wartości 100 lub 50 zł. Wszyscy mają szansę zdobyć cenne nagrody rzeczowe w konkursie kreatywnym. Do wygrania m.in.: aparaty fotograficzne, odkurzacze czy blendery. Ponadto wszelkie sprzęty wielkogabarytowe o wartości powyżej 1000 zł, będą dowożone w tym dniu do domów za symboliczną złotówkę. A jeśli zdarzy się, że poszukiwanego produktu nie będzie na miejscu, można go od razu zamówić przez Internet na www.neonet.pl spośród blisko 17 000 produktów elektroniki użytkowej, sprzętów AGD i IT. Zakupiony towar można potem bezpłatnie odebrać w salonie. Dodatkowo w dniu Wielkiego Otwarcia będzie można liczyć nie tylko na spore obniżki cen na cały asortyment, ale również będzie można dokonać zakupów z wykorzystaniem rat 0%.

To kolejne otwarcia NEONET w tym roku. Realizując kilkadziesiąt inwestycji rocznie, spółka udowadnia, że jest jedną z najbardziej rozwojowych firm w swojej branży.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.