Do tej pory na Facebooku funkcjonowały jedynie pojedyncze profile lokalnych salonów sprzedaży, teraz firma skupiła swoje działania w mediach społecznościowych w jednym miejscu. Nowy profil to zupełnie nowy design i sposób komunikacji z klientami.
- Media społecznościowe to świetny kanał do prowadzenia dialogu z klientami. Uzyskujemy od nich masę opinii, organizujemy konkursy z nagrodami, informujemy o bieżących promocjach i wydarzeniach związanych z działalnością spółki – mówi Dominika Granos, specjalista ds. mediów społecznościowych w NEONET. – Klienci to doceniają, profil funkcjonuje od niespełna miesiąca, a już polubiło nas blisko 10 tysięcy fanów! - dodaje.
Na portalu wciąż można trafić na fałszywe konta NEONET podające błędne i nieprawdziwe informacje. Te profile działają bez wiedzy i zgody spółki NEONET. Jedyny, oficjalny profil firmy znajduje się pod adresem:
https://www.facebook.com/Neonetpl/