Dynamiczny rozwój sieci NEONET – 30 nowych sklepów w 2017 roku, a w planach kolejne otwarcia
Miniony rok był dla NEONET, jednego z liderów branży RTV/AGD w Polsce, okresem wytężonej pracy w dziedzinie rozwoju sieci sprzedaży detalicznej. Wysiłki przyniosły efekty – marka otworzyła lub zrelokowała w sumie 30 nowych sklepów, a 30 kolejnych zmodernizowała. – To dopiero początek – zapowiada Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET.
2018-01-05, 10:13

Dzięki ostatnim inwestycjom NEONET jest obecny w blisko 300 lokalizacjach w całej Polsce, głównie w miastach o liczbie mieszkańców nieprzekraczającej 200 tysięcy. Jednak 2017 rok był ważny dla marki nie tylko ze względu na otwarcia nowych punktów sprzedaży.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy lub zrelokowaliśmy 30 sklepów, ale przede wszystkim rozpoczęliśmy zakrojony na szeroką skalę proces rewitalizacji naszych salonów - mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. – W ramach modernizacji dostosowujemy dostępne powierzchnie do najnowszych standardów poprzez wprowadzanie autorskich rozwiązań ekspozycyjnych, usprawnienie systemów bezpieczeństwa i inwestycje w infrastrukturę, czyli na przykład wymianę oświetlenia na LEDowe. Do tej pory poddaliśmy takim zabiegom ponad 30 sklepów, a planujemy już kolejne wdrożenia  - dodaje.

Podążanie za trendami przynosi efekty – po pierwsze w postaci pozytywnych opinii ze strony klientów, po drugie w postaci wzrostu mierzalnych wskaźników operacyjnych. Relokacje, rewitalizacje i otwarcia to jednak jeszcze nie wszystko. Na nadchodzące miesiące NEONET szykuje kilka niespodzianek.

- W 2018 roku planujemy też parę dodatkowych zmian w przestrzeni naszych sklepów, ale na razie nie mogę podawać szczegółów. Na pewno zaskoczymy rynek kilkoma ciekawymi realizacjami w tym roku - podsumowuje Bartosz Piotrowski.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.