Niecały miesiąc temu NEONET znalazł się w rankingu Opineo wśród najlepszych sklepów w branży RTV/AGD. Na pozycję marki wpłynęły głosy klientów, którzy przez cały rok poddawali ocenie funkcjonowanie sklepu. Podobnie funkcjonuje program Jakoscobslugi.pl. Jednak w jego przypadku badanie jest dodatkowo wspierane audytem CAWI przygotowywanym przez ekspertów SecretClient®. O nominacji do Gwiazdy Jakości Obsługi decydują opinie kupujących oraz ekspertyzy przeprowadzone przez tzw. tajemniczych klientów. Godło Programu jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce.
- Bardzo cieszymy się, że nasza marka po raz kolejny została wyróżniona. Początek roku jest dla nas bardzo udany. Fakt, że nasz sklep internetowy znalazł się w czołówce branży w rankingu Opineo, a następnie przyznano nam wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi głównie na podstawie badań przeprowadzanych w sklepach stacjonarnych, szczególnie nas cieszy. Oznacza to, że realizowana przez nas strategia omnichannel przynosi owoce – komentuje Daiana Esenwa-Lendzion, Menadżer Działu PR & CSR NEONET.
Jak każdego roku, rozdanie nagród Gwiazd Jakości Obsługi nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 15 marca, w Światowy Dzień Konsumenta.