NEONET z Laurem Konsumenta Grand Prix
NEONET rozpoczął pierwszy kwartał nowego roku zdobywając w sumie trzy wyróżnienia. Do Gwiazdy Jakości Obsługi i miejsca na liście najlepszych sklepów branży RTV/AGD Opineo dołącza właśnie trzecie trofeum.
2019-04-18, 15:13

Laur Konsumenta to nagroda, która jest przyznawana markom i produktom na podstawie plebiscytu organizowanego wśród klientów. Proces ten jest prowadzony dwutorowo. W pierwszej kolejności konsumenci głosują za pośrednictwem ankiet dostępnych na wybranych stronach internetowych (od dużych portali takich jak Yahoo.com po wyspecjalizowane strony takie jak psxextreme.info), a następnie są przeprowadzane dodatkowe rozmowy telefoniczne. Firmy i produkty, które zdobędą największą liczbę pozytywnych ocen klientów zostają nominowane do nagród w kilku kategoriach. Laureci, którzy zdobędą wyróżnienie trzykrotnie uzyskają nagrodę Grand Prix. Właśnie taką zdobył w tym roku NEONET.

- Cieszymy się z tego wyróżnienia. Jest to już trzecie potwierdzenie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, jakie otrzymaliśmy  w tym roku, a to dopiero pierwszy kwartał!
- mówi Bartosz Piotrowski, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel NEONET. - Klienci oceniając nas wysoko w rankingu Opineo, czy Programie Jakość Obsługi, a teraz także w plebiscycie Laur Konsumenta docenili nasze usługi świadczone zarówno przez sklep internetowy, jak i te oferowane przez nasze sklepy stacjonarne. Nasze działania koncentrują się wokół zapewnienia klientom spójnego i wygodnego doświadczenia niezależenie od kanału sprzedaży. Działamy omnichannel i takie nagrody potwierdzają, że przyjęta strategia przekłada się na realne podnoszenie komfortu procesu zakupowego - dodaje.

Sieć sklepów stacjonarnych NEONET funkcjonuje od ponad 15 lat, sklep internetowy od 4 lat. Marka jest rozpoznawalna szczególnie w miejscowościach do stu tysięcy mieszkańców, ale swoją obecność zaznacza również w internecie. Pod koniec zeszłego roku za sklep przyjazny klientom została doceniona wyróżnieniem Koszyk Roku. Sklepy stacjonarne NEONET i świadczone przez nie usługi były wielokrotnie nagradzane między innymi takimi wyróżnieniami jak Gwiazda Jakości Obsługi czy QI Najwyższa Jakość Quality.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.