NEONET z Gwiazdą Jakości Obsługi 2016
Polski Program Jakość Obsługi monitoruje 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, satysfakcję i oczekiwania klientów w całej Polsce. Na podstawie zebranych informacji co roku wyróżnia najlepiej oceniane firmy i sklepy szczególną nagrodą: Gwiazdą Jakości Obsługi. W tym roku Grupa NEONET już po raz szósty w historii została wyróżniona tym prestiżowym tytułem.
2016-03-17, 14:05

Ogólnopolska sieć salonów sprzedaży i jeden z liderów rynku AGD, RTV, IT – Grupa NEONET – po raz szósty nagrodzona za jakość obsługi. Tegoroczne wyróżnienie jest nie tylko potwierdzeniem wysokich standardów usług w całej sieci, ale przede wszystkim – odzwierciedleniem satysfakcji klientów.

Polski Program Jakość Obsługi od lat bada standardy usług firm w całym kraju, nobilitując najlepsze z nich prestiżowym wyróżnieniem - Gwiazdą Jakości Obsługi. To nie kto inny jak właśnie konsumenci stale oceniają firmy. Wystawiając opinię, dzielą się z innymi klientami swoim doświadczeniem zakupowym. Rekomendują bądź odradzają usługi danej firmy, a ich oceny mają realny wpływ nie tylko na zmianę standardów obsługi w kraju, ale też na wybór przedsiębiorstw najbardziej przyjaznych konsumentom.

- Gwiazdorska jakość obsługi wyróżnia NEONET spośród konkurencji tym, że z uwagą słuchamy opinii klientów i liczymy się z ich zdaniem. Opinie bywają różne i nie zawsze są pozytywne, ale zarówno jedne jak i drugie pozwalają nam poprawiać standardy obsługi i jeszcze lepiej dbać o doświadczenie zakupowe klientów – podsumowuje Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, brand manager Grupy NEONET.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.