Zarząd Spółki NEONET S.A. w restrukturyzacji przypomina, że zgodnie z postanowieniem Sądu Rejonowego we Wrocławiu z dnia 1 grudnia 2023 r. Spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji, którego celem jest jak najszybsze poprawienie sytuacji przedsiębiorstwa i zapewnienie Spółce stabilizacji na przyszłość.
W związku z powyższym wdrażane są niezbędne i uzasadnione rozwiązania przy pełnej trosce o zachowanie gwarancji obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych dla Klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego neonet.pl.
Zarząd Spółki informuje, że planowanych do zamknięcia do końca lutego lub już zamkniętych jest łącznie 26 sklepów Neonet. Pracownicy likwidowanych sklepów z którymi zostanie zakończona współpraca zostali poinformowani o planowanych krokach, a także przysługujących im możliwościach i programach wspierających:
- Zagwarantowane odprawy, których wysokość będzie uzależniona od stażu pracy.
- Okres wypowiedzenia przewidziany przepisami prawa oraz zapisami w umowie.
- Wsparcie w odnalezieniu się na rynku pracy w ramach specjalnie przygotowanego programu outplacement’owego. Spółka zapewnia pomoc w przygotowaniu CV i symulacji przyszłych rozmów rekrutacyjnych oraz przygotowuje listy referencyjne. Dodatkowo dział HR NEONET poleci wytypowanych pracowników firmom rekrutacyjnym, aby jak najszybciej włączyć te osoby w rynek pracy w branży retail.
- Dodatkowy pakiet wsparcia w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.
- Możliwość kontynuowania pracy przez wybranych pracowników w innych jednostkach należących do Grupy Kapitałowej NEONET. Decyzja o kontynuowaniu pracy jest podejmowana każdorazowo przez osobę, której taka możliwość jest przedstawiona.
Mimo podjęcia decyzji o zamknięciu wybranych, nierentownych sklepów w procesie restrukturyzacji, to NEONET nadal pozostanie jedną z największych firm w branży retail na rynku AGD/RTV/GSM/IT, posiadając wciąż ponad 200 sklepów w całej Polsce.
Sytuacja dla Klientów pozostaje bez zmian
Proces restrukturyzacyjny w dalszym ciągu nie wpływa i nie wpłynie na trwające i przyszłe procesy zakupowe Klientów sieci NEONET, nabywających produkty w sklepach stacjonarnych, także w jednostkach będących w procesie likwidacji, oraz za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku, jeżeli Klient nabył produkt w likwidowanym sklepie, ma do dyspozycji kilka możliwości zgłoszenia reklamacji w zależności od preferowanej przez Klienta formy:
- Możliwość zgłoszenia reklamacji w dowolnym sklepie NEONET.
- Możliwość zgłoszenia reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36
- Możliwość zgłoszenia reklamacji mailowo na adres: reklamacje@neonet.pl albo bok@neonet.pl
- Za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl
- Możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.
Jeżeli w toku realizacji reklamacji podjęta zostanie decyzja o zabraniu sprzętu, wówczas to NEONET zajmuje się całym procesem odbioru urządzenia od Klienta a następnie zwrotu urządzenia pod wskazany adres.
Wykaz sklepów objętych procesem likwidacji:
- Kolista 23, 43-300 Bielsko Biała
- Kościuszki 12, 48-340 Głuchołazy
- Jana Pawła II 2, 16-400 Suwałki
- Rzemieślnicza 8a, 56-400 Oleśnica
- Partyzantów 2, 24-100 Puławy
- Żeromskiego 2, 34-300 Żywiec
- Łąkowa 5, 16-100 Sokółka
- Wojska Polskiego 80J, 58-150 Strzegom
- Legionów 8, 22-400 Zamość
- Warszawska 122, 05-092 Łomianki
- Kopernika 4, 84-100 Puck
- Warszawska 2H, 82-100 Nowy Dwór Gdański
- Rzemieślnicza 22, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
- Raciborska 144, 44-280 Rydułtowy
- Plac Szarych Szeregów 1, 59-800 Lubań
- Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce - Bielany Wrocławskie
- Bielska 24A, 43-200 Pszczyna
- Zwycięstwa 12, 19-400 Olecko
- Dworcowa 3, 22-500 Hrubieszów
- Żeromskiego 19, 14-500 Braniewo
- Kopalniana 4A, 59-320 Polkowice
- Ziemiańska 1, 16-300 Augustów
- Andersa 4, 42-160 Krzepice
- Czarnieckiego 8, 28-230 Połaniec
- Elektrowniana 1, 37-500 Jarosław
- Gałczyńskiego 40, 95-100 Zgierz