Nowy salon w Tucholi będzie zlokalizowany w sąsiedztwie sklepu Biedronka, przy głównym targowisku. Dzięki większej powierzchni ekspozycyjnej (370 m2) klient będzie mógł spokojnie obejrzeć i przetestować interesujące go produkty.
- Klient w Tucholi oczekuje kompleksowej profesjonalnej obsługi, bogatej oferty produktowej oraz możliwości dokonania komfortowych zakupów. Otwarcie większego salonu w lepszej lokalizacji jest właśnie odpowiedzią na rosnące wymagania klientów i potwierdzeniem tego, że ich słuchamy – mówi Robert Chodziński, regionalny kierownik sprzedaży w NEONET.
Z okazji Wielkiego Otwarcia, 15 września dla klientów w Tucholi przygotowano liczne atrakcje i niespodzianki. Między innymi: bony zakupowe o wartości 100 i 50 zł, konkurs z nagrodami, promocje i obniżki cen na cały asortyment, a także możliwość dokonania zakupów z wykorzystaniem rat 0%. W tym dniu wszystkie sprzęty wielkogabarytowe o wartości powyżej 1000 zł będą dowożone do domów klientów za symboliczną złotówkę. A jeśli zdarzy się, że poszukiwanego produktu nie będzie na miejscu, można go od razu zamówić przez Internet na www.neonet.pl spośród blisko 17 000 produktów elektroniki użytkowej, sprzętów AGD i IT. Zakupiony towar można potem bezpłatnie odebrać w salonie.
To nie ostatnie otwarcie NEONET we wrześniu. Do końca miesiąca spółka zapowiada jeszcze dwa inne wydarzenia – tym razem w południowych rejonach Polski. Dokonując kilkudziesięciu inwestycji w roku, spółka udowadnia, że jest jedną z najbardziej rozwojowych firm w branży.