Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda o szczególnym znaczeniu, ponieważ o jej przyznaniu decydują klienci, którzy przez cały rok poddają ocenie standardy obsługi w polskich sklepach za pomocą platformy jakoscobslugi.pl oraz specjalnej aplikacji mobilnej.
- Tego typu wyróżnienia są dla nas wyjątkowo cenne. Dzięki opiniom wyrażanym przez klientów na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej jesteśmy w stanie w jeszcze większym stopniu spełniać ich oczekiwania dotyczące poziomu jakości obsługi w naszych sklepach i kanałach online - mówi Jędrzej Jendrośka, specjalista ds. Komunikacji i PR marki NEONET. – Cieszymy się, że już teraz jesteśmy postrzegani przez klientów jako firma godna zaufania, ale obiecujemy nie spoczywać na laurach i dalej intensywnie wsłuchiwać się w głosy naszych klientów oraz pracować nad doskonaleniem procesów, które zwiększą komfort robienia zakupów – dodaje.
Polski Program Jakości Obsługi gromadzi opinie konsumentów już od 10 lat. Celem istnienia programu jest poprawa jakości obsługi w polskich sklepach. Znak Gwiazda Jakości Obsługi to jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce.