NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018
NEONET już po raz siódmy został uhonorowany przez konsumentów nagrodą Polskiego Programu Jakości Obsługi. Otrzymanie przez markę Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 potwierdza ubiegłoroczne wyniki badań szwedzkiego instytutu Daymaker, który przyznał sieci pierwsze miejsce w branży RTV/AGD w Polsce.
2018-02-08, 17:18

Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda o szczególnym znaczeniu, ponieważ o jej przyznaniu decydują klienci, którzy przez cały rok poddają ocenie standardy obsługi w polskich sklepach za pomocą platformy jakoscobslugi.pl oraz specjalnej aplikacji mobilnej.

- Tego typu wyróżnienia są dla nas wyjątkowo cenne. Dzięki opiniom wyrażanym przez klientów na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej jesteśmy w stanie w jeszcze większym stopniu spełniać ich oczekiwania dotyczące poziomu jakości obsługi w naszych sklepach i kanałach online - mówi Jędrzej Jendrośka, specjalista ds. Komunikacji i PR marki NEONET. – Cieszymy się, że już teraz jesteśmy postrzegani przez klientów jako firma godna zaufania, ale obiecujemy nie spoczywać na laurach i dalej intensywnie wsłuchiwać się w głosy naszych klientów oraz pracować nad doskonaleniem procesów, które zwiększą komfort robienia zakupów dodaje.

Polski Program Jakości Obsługi gromadzi opinie konsumentów już od 10 lat. Celem istnienia programu jest poprawa jakości obsługi w polskich sklepach. Znak Gwiazda Jakości Obsługi to jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce.  

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.